Program-/porteføljemanager til PMO for stort integrationsprogram [Denmark]


  $ads={1}

Som category manager vil du udvælge og indgå aftaler, spille en central rolle i at sikre effektive og økonomiske indkøbsprocesser samt opretholde gode relationer med vores leverandører. Typen af leverandører vi håndterer i Indkøbsafdelingen spænder bredt, så de dækker vores forskellige skadeafdelinger, herunder kan bl.a. nævnes autoværksteder, håndværkere, privathospitaler, psykologer, skadeservicefirmaer og akut rejseassistance.


Du vil indgå i en stærk faglig og velfungerende afdeling med 11 andre kollegaer, der både arbejder i København og i Århus. Vi supporterer Alm Brand Groups Skadeservice inden for skadeindkøb, leverandøropfølgning, driftstyring, governance, opfølgning, udvikling, automatisering, proces og besparelsesoptimerende tiltag m.m. Teamet har solid indsigt i hele skadeforretningen og har en bred berøringsflade både i Skadeservice, samt med hele forretningen.

Skade Support afdelingen refererer ind til direktøren for Jura, Efterforskning & Support og ledes af afdelingschef Ulla Landwehr.


Stillingen: Som category manager vil dine primære ansvarsområder omfatte:

  • Identificere og evaluere leverandører, der matcher vores behov og krav
  • Forhandle kontrakter og priser med leverandører
  • Medvirke til at udvikle og implementere indkøbsstrategier for at optimere omkostningseffektiviteten
  • Overvåge og analysere markedstendenser samt identificere muligheder for omkostningsbesparelser
  • Sikre, at leverandører overholder aftalte betingelser og leveringstidspunkter
  • Sikre, at sourcing- og SRM-aktiviteter opfylder juridiske, compliance og lovgivningsmæssige krav fra Alm. Brand Group
  • Opbygge og vedligeholde langsigtede relationer med leverandører
  • Stakeholder management både internt og eksternt
  • Ad hoc projekter / opgaver

Kvalifikationer: Vi søger en kandidat, der opfylder følgende kvalifikationer:

  • 2-5 års erfaring som category manager/indkøber eller i en lignende rolle
  • Erfaring med indkøbsprocesser og forhandlingsteknikker
  • God forståelse af økonomiske principper og evnen til at analysere data
  • Stærke kommunikations- og forhandlingsevner
  • Selvstændig og proaktiv tilgang til arbejdet
  • Evnen til at arbejde effektivt under pres og håndtere flere opgaver samtidigt

Ansøgning og kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Ulla Landwehr på mobil: 30378737 eller mail: abulln@almbrand.dk. Send din ansøgning via vores rekrutteringssystem. Du starter processen ved at klikke på ”Send ansøgning”.

Muligheden for at sende en ansøgning udløber den 15 Juni 2023. Vi ser frem til at høre fra dig.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال